Tuesday, 9 April 2013

Still Fever - Nebulizer pulak..

Petang semalam balik batuk gudboy mama semakin menjadi2...plus selsema....plus telinga ada cecair...byk plak tu... tapi demam gudboy dh kebah...nila yg jadi bila 3 in 1 melanda gudboy.... pas maghrib batuk gudboy cam ok jer...tp dlm kul 8 lebih start blik... ciannya gudboy mama ni.... dlm 8.45 mama n babah bwk jgk gudboy kt klinik.... mama bgtau kt gudboy jom naik keta trus gudboy masukkn botol susu yg dia tgh minum tu kt dalam beg pakaian dia n nk bwk beg tu sekali....mgkn gudboy mama ingat mama nk anta dia ke Taska kot...ish..ish....mama br ambik gudboy kul 6 ptg xkanla mama dh hantar blik kul 8 lbh sayang..... heheheh....kt klinik doktor bg tambahan ubat untuk gudboy plus nebulizer...supaya lancar skit paru2  tu..... malam tadi barula gudboy tido yg sgt lena...tanpa gangguan batuk n selsema...alhamdulillah... lega rasanya setelah 6 hari gudboy xberapa nk tido lena br mlm tadi nyenyak tido...smpai xnk bangun g taska pg td...

Sibuk interframe pulak mama ni...

5 comments:

Sue-Rya Qistina said...

bagusnya anak akak. dok diam je kan. kalau anak saya, mmg merengek la jawabnye. semlm bwk g klinik, doc check paru2 dia ok. nak je request wat neb ni kat dia sbb selsema dia teruk, tgh2 malam susah nak tidur

zettysyardi said...

tu la sue sib baik syafiq ni senang nk handle bila dpt neb....tido mlm pon tenang skit...sbr ya sue...

aLyNnZ said...

Akak kalau amik gas tu saluran penafasan akan terbuka mencairkan kahak..tu pasal budak akan lebih ok biler dah amik gas..ada tak dok suruh dtg lagi amik gas? Kalau danish dulu mmg kena dtg lagi selepas 2 hr..sampai elok..

asparaguswhite said...

sempat lagi mamanya posing.. huhuhu.. chiannya gudboy.

Nor Iman Hashim said...

ala2 cian afieq...cpt sembuh ek!