Monday, 8 October 2012

WESGEDI : tau dh apa fungsi kunci....

Apa yg mama nk kongsikan kali ni mengenai perkembangan A-fieq yg dh mula tau apa fungsi kunci.....mgkn disebabkan kunci tu digunakan bila mama n babah nk buka/tutup pintu rumah dan sekarang ni pulak mama perasan a-fieq pulak yg buat.... mgkn selama ni A-fieq memerhati apa yg kami buat....

...meh layanz apa yg A-fieq buat.....




4 comments:

Amyra Chuari said...

Alalala.... Afiq tomei dah pandai nak bkk pagar sendiri yek...

Sue-Rya Qistina said...

ala syomel je afiq ni tau. dh besar, dh semakin bijak. bila mau jumpa ayish bambam ni? :)

lylieiqmal said...

akak! puas saya nk faham n nak sebut tajuk n3 akak tau! da sebut banyak2 cara baru betul! bahasa jawa rupanya..hihihih

zettysyardi said...

macam2 yg kita buat dia nk buat myra...sue bilala a-fieq nk jumpa adik ayish bambam dh kita pun lama sgt2 xjumpa, ada peluang kita jumpa nnti....lily dh tau maknanya kan...hehehh...mmg jawa....